MYtterholm

Vem eller hur är en (FRAMTIDSPEDAGOG)???? Hej! Jag heter Michael Ytterholm är snart 39 år och bor i Göteborg. Jag jobbar på Näsetskolan som ligger i sydvästra Göteborg, och jag har arbetat där i 17 år. Om 6 månader är jag också en "framtidspedagog", vilket den här bloggen mest kommer att handla om. På fritiden sysslar jag med innebandy, umgås med familjen och sen sitter jag lite då och då (enligt familjen kanske lite mer än så)vid datorn.

Sunday, June 24, 2007

Midsommar


Ja då var en lite väl regnig midsommarafton och resten av helgen över, god mat och umgänge med familj och släkt är alltid trevligt. Våra hundplaner är väl det som diskuteras mest här hemma, valparna är nu två veckor och växer så det knakar. Jag tänkte återuppta framtidspedagogarbetet nästa vecka genom att utforska mitt nya medlemskap på lunarstorm, eftersom tiden går fort så är det snart 28 augusti och dags för nästa träff. Ha en trevlig sommar!

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Första dagen med sol på länge idag! Ser fram emot hösten Mikael..

1:01 AM  
Blogger Unknown said...

Vilken "miljö" har du varit i?

12:10 AM  
Blogger LMs krypin said...

Tänk att så stora hundar har varit så små. Hälsningar Lillemor

2:52 AM  

Post a Comment

<< Home